Tuesday 12 February 2013

anti-aging???



-Assalamualaikum-


pencapaian cemerlang yang inovatif : hasil anti-penuaan yang luar biasa!!

formulasi yang mampu melawan tanda-tanda penuaan dengan mengurangkan garis halus dan kedutan di wajah dan mengembalikan keremajaan anda..MARY KAY TIMEWISE..very safe!!..buktiya cleanse MARY KAY TIMEWISE tidak menghasilkan buih yang boleh membuatkan kulit menjadi kering!!dan tiada faktor2 pengelupasan!!

(terdapat untuk jenis kulit normal/dry dan combination/oily)

TIMEWISE 3-in-1 Cleanser :
produk pembersih yg menggabungkn 3 fungsi (membersih, membuang sel mati,menyegarkan) selain ia juga boleh melembutkan kulit, menaikkan seri wajah, dan menanggalkan mekap yang ringan di wajah.

TIMEWISE Age-Fighting Moisturizer :
memberi penghidratan sehingga 10 jam..membantu proses pembaharuan kulit secara semulajadi, kulit  menjadi lebih pejal, licin dan kurang garis halus dan kedutan.

TIMEWISE Day Solution :
mencegah penghasilan garis-garis halus dan menghalang kerosakan kulit akibat sinar UVA/UVB.

TIMEWISE Night Solution :
kandungan vitamin yang sangat aktif terkapsul dalam mikrokapsul Nutribeads yang mengekalkan khasiat vitamin sehingga ke tahap maksimum!!membantu memudarkan garis-garis halus dan kedutan.
cepat menyerap dan tidak melekit.
-
---
-
masih ragu-ragu
???
-
-
dengar pakcik kat bawah ni cakap ape..hahaha
-
-
 -
 -
jadi kalau ade yang berminat (area kuala terengganu) untuk try / FREE FACIAL of MARY KAY product ni boleh call/sms terus ke nombor ni 0177340258 .. nanti kite akan set a date..okeh =]

-Assalamualaikum-

No comments:

Post a Comment